نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازگشت متواضعانه جانلوئیجی بوفون به یوونتوس

بازگشت متواضعانه جانلوئیجی بوفون به یوونتوس

با اعلام درخواست‌های جانلوئیجی بوفون از مسئولان یووه، یک بار دیگر عدم توقع او در بازگشت به باشگاه سابقش به نمایش گذاشته شد تا فروتنی این اسطوره محبوب بر همگان اثبات شود.

 

رومئو اگرستی خبرنگار وب‌سایت Goal و DAZN و یکی از فعالان رسانه‌ای متمایل به باشگاه یوونتوس از توافق بی‌دردسر جانلوئیجی بوفون با بیانکونری خبر داد.

 

یوونتوس و بوفون برای انعقاد قراردادی 1 ساله با حقوق 1.5 میلیون یورویی به همراه پاداش به توافق اولیه رسیدند.

 

روزنامه La Republica اما در خبری دیگر با اشاره به بندی ویژه در توافق‌نامه سنگربان اسطوره‌ای یووه با مسئولان این باشگاه، درخواست متواضعانه بوفون در ذیل قراداد یک ساله‌اش را ستود.

 

جانلوئیجی بوفون بدون هیچ گونه اصرار بر سر مدت و مبلغ قرارداد با یووه؛ برای یک سال و با مبلغی بسیار پایین‌تر از ارزش‌هایش حتی در 41 سالگی، تنها خواستار حضور در 10 دیدار (شامل 8 بازی در رقابت‌های سری آ و 2 دیدار در لیگ قهرمانان اروپا) به همراه اعطای شانس حضور در دیدارهای یووه در کوپا ایتالیا شد.

 

در حالیکه اخبار تمایل به بازگشت جانلوئیجی بوفون به یوونتوس در روزهای گذشته در رسانه‌ها منتشر شد، خبر توافق اولیه او با مسئولان این باشگاه به همراه اعلام جزئیات آن بیش از پیش انتقال ماتیا پرین به باشگاهی دیگر را نزدیک کرده است. در حالیکه از رم به عنوان تیم علاقه‌مند به جذب پرین در رسانه‌ها نام برده می‌شود، به نظر می‌رسد مسئولان فیورنتینا نیز نسبت به جذب او بی‌میل نیستند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: